A webáruház automatizálása

Amennyiben hatékony webáruház menedzsmentet szeretnénk, fontos automatizálni mindent, amit csak lehet. Nálunk például használhatja a megrendelések kezelésének automatizálását, termék importálását, kapcsolódó / hasonló termékek feltöltését, e-mailek és dokumentumok küldését az ügyfeleknek és más funkciókat, amelyek időt takarítanak meg és minimalizálják az esetleges hibákat.

E-mailek

 

A dokumentumok és a fizetések létrehozása mellett időt takaríthat meg az e-mailekkel is. Például olyan információs e-mailek esetén, amelyekben tájékoztatja az ügyfelet megrendelésének állapotáról. Létrehozhat e-mail sablonokat, beállíthat változó értékeket, majd az e-maileket újra elküldheti a megrendelés állapotának változásától függően.

Raktár

 

Ennek a sok funkcióval rendelkező eszköznek köszönhetően tökéletes rendben lesz a raktár. Megmondja Önnek és ügyfeleinek, hogy hány darab konkrét árucikk van az egyes raktárakban. Ezenkívül például rögzíti a még meg nem küldött árucikkek mennyiségét és segít a készletekben.

 

skladem

Vonalkódolvasó

 

 

A vonalkódolvasó valóban hasznos lesz. És nemcsak az árucikkek tárolásakor, hanem megrendelések teljesítésekor vagy leltározáskor is. Sőt, saját vonalkódjuk is van a dokumentumoknak, így sokkal könnyebb és gyorsabb lesz rákeresni a rendszerben.

Termékek a főoldalon

 

Automatizálhatja például a címlapon található termékeket is. Választhat kategóriákat (hivatkozás az alapértelmezett kategóriához) vagy címkéket. Azt is kiválaszthatja, hogy ezek új termékek, legkelendőbb vagy véletlenszerű kiválasztás szerűen legyenek-e. És lehetőség van annak meghatározására is, hogy csak a raktáron való termékek jelenjenek meg. Vagyis csak azok, amelyek megvásárolhatók. Ez az egész funkció sok időt takarít meg a beállítással, és ezzel egyidejűleg jobban és gyorsabban tudja előkészíteni a marketing- és egyéb tevékenységeket.

Paraméterek és címkék

Minden olyan termékhez, amelynek bizonyos napokra kedvezőbb árat határoz meg, automatikusan színes Akció címke kerül csatolásra, amely vonzza az ügyfeleket. Hasonlóképpen megjelölheti a kijelölt elemet Újdonság vagy Tipp címkével, vagy létrehozhatja a sajátját is. A vásárlók ezen paraméterek szerint is kereshetnek termékeket.